Niecierpliwy, świadomy, wymagający. Jaki jest klient 21. wieku?

klient

Zdobycie i utrzymanie klienta to istota biznesu. Firmy energetyczne nie są tu wyjątkiem. Jak poradzić sobie z rosnącymi oczekiwaniami i presją odbiorców usług? Zajmiemy się tym podczas panelu „Konsument 21. wieku”.

Współczesny klient to odbiorca, który wie czego chce i potrafi to wyegzekwować. Komunikuje się z innymi w Internecie, tam też chce załatwiać wszelkie reklamacje. Oczekuje, że jego sprawa zostanie podjęta szybko i skutecznie. Nieustannie porównuje i szuka korzyści. Nie chce czekać. W ten sposób wymusza coraz wyższy standard obsługi i maksymalne uproszczenie procesów.

Walka o względy klientów będzie się zaostrzała. Oni sami szybko uczą się stawiać firmom coraz większe wymagania. Cena przestaje być jedynym kryterium wyboru. Jak wskazują autorzy niedawno opublikowanego raportu „Klient indywidualny na rynku energii elektrycznej” coraz częściej oceniana jest też jakość obsługi. Rośnie znaczenie codziennej relacji z klientami.

Tak wygląda rzeczywistość już teraz. Jak będzie się zmieniała dalej i jak się na to przygotować? Zmierzymy się z tymi pytaniami drugiego dnia Kongresu Energi@21. Już teraz zapraszamy na panel „Konsument 21. wieku”.

« Powrót do aktualności

Patronat honorowy

  • Ministerstwo Rozwoju

Patronat

  • Ministerstwo Skarbu Państwa
  • Ministerstwo Skarbu Państwa
  • URE

Gospodarz

  • Enea

Partner Platynowy

  • PGE

Patroni medialni

  • cire1
  • cire1
  • cire1